المعلومات الشخصیة

نور أعیني عتیقة بنت مزلان
طالبة بکالوریوس کلیة اللغات الحدیثة والاتصالیة
جامعة بترا المالیزیة
sakurawardah4@gmail.com


الأربعاء، 22 يوليو 2020

LAIN-LAIN(LUAHAN HATI)

Assalamualaikum semua. Semoga dalam keadaan baik-baik sahaja..

Sepanjang 14 minggu menghadiri kuliah Penglahiran Bakat Kreatif, banyak ilmu berkaitan penulisan yang saya perolehi daripada Puan pensyarah saya. Beliau menggalakkan kami para pelajarnya agar lebih banyak membaca pelbagai jenis bahan bacaan agar minda kali terbuka luas.

Keperibadian beliau yang seakan para ibu menjadikan kami anak muridnya mendengar tutur kata beliau dengan penuh kepatuhan agar ilmu yang diperolehi mendapat berkat. Jujurnya saya amat menyukai kursus ini kerana ia mendedahkan saya kepada cara pemikiran seorang penulis, suatu masa dahulu cita-cita yang pernah saya impikan.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق